Big girls dont cry

1463149589197Men det gjorde de så alligevel. Jeg gjorde i hvert fald – i dag! og det var ikke af glæde over at se Ben. Haha.

Jeg stod op kl 0245 i nat. Spiste mine edamame bønner, broccoli, chili og mandler og i bad. Vækkede min far som kørte mig i lufthavnen. Eller dvs jeg kørte! Jeg bliver skør af hans langsomme kørsel, men alligevel skal han altid sidde og råbe af MIN kørsel. Hahahaha ja ja det er godt at starte morgenen med at snerre af nogen. Jesus.. Jeg mødte ind til tiden i lufthavnen, nåede flyet, og nåede også det andet fly jeg skulle skifte til i München. Mødte endda en klog mand i flyet – hvor vi talte om mål i livet og begrænsede tankemønstre. Ret interessant. Han skulle ud og vandre i junglen med sin kone senere på året.

Jeg fik min kuffert som en af de første i Birmingham lufthavn – yes! Mig ud i en taxa og afsted til mit hotel.. Vi kørte og kørte !… ! og kørte… 300kr senere ankom vi far far away fra alting. Jeg var overtræt og kunne godt mærke, det her ikke var helt godt. Jeg spurgte taxa manden, om vi var tæt på NEC (messecenteret) herfra. Nej sagde han venligt, og jeg tænkte bare FUCK 300kr hver vej 2 gange om dagen – de næste 3 dage….. shit mand. Alt for dyrt!

Jeg gik ind på hotellet en kende vemodig. Det var et klamt gammelt hotel. Der lugtede af gammel våd kælder, der var lavt til loftet og ”spa” afdelingen med fitness var nasty og småt og klamt og proppet. Jeg fik mit værelseskort og skulle ned af ca 200 små gange og op og ned af trapper, fordi der ikke var elevatorer. Jeg hidsede mig op flere gange og råbte helt alene ned af de der små ulækre gange at ”nu måtte det fanme være nok” – for jeg kunne heller ikke finde vej til mit værelse. Har aldrig prøvet noget lignende. Der var gulvtæpper overalt. På gulvet, på væggene – adrks! Og der lugtede af gammel røg. Jeg fandt endelig mit værelse og kunne lisså godt have gået ned i bunker fra 2. verdenskrig. Fugtigt og klamt var der. Min hals snørede sig sammen – så fugtigt var der. Jeg kunne slet ikke få vejret. No shit! Det var helt sygt det der!

Jeg smed mig på sengen og tænkte ”Det skal være en gammel løgn” – jeg fik booket et andet hotel og skulle HELE vejen tilbage til receptionen op og ned af trapper og ned af små klamme gange.. jeg var ved at tude HELE tiden! Og måtte bede om hjælp til mine tasker (dem med tøj i – ej at misforstå hehe) af nogle unge herrer der godt kunne se, at mor her var ved at tude.

Jeg kom ned i receptionen, og så begyndte jeg at græde. Helt uanfægtet. Og fik fremstammet at jeg ”altså ikke kunne lide at være der” og der var fugtigt, og jeg gerne ville væk. Hende receptionisten (hun passede meget godt ”sammen med” hotellet, så jeg var ikke SÅ flov over at græde – for jeg KUNNE seriøst ikke stoppe! – tårene fløj ud – Angela 5 år) – og jeg fik lov til at fortryde mit køb. Jeg fik en taxa og måtte så betale mønt igen HELE vejen tilbage og hen på det hotel jeg i stedet havde booket, som var dyrere – ikke meget men lidt.

Jeg ankom og tænkte ”ikke det vilde, men ingen gulvtæpper….” Hvad tror I så der mødte mig, da jeg ENDNU engang skulle ned af nogle halv smalle gange – GULVTÆPPER! Hvad sker der for de gulvtæpper ! som lugter af gammel røg! Jeg drømte mig tilbage til Dublin, hvor jeg boede MEGA LUKSUS for ingen penge!!! Fatter ikke der kan være SÅ stor forskel altså! For vi er altså ikke nede i Bed and Breakfast priser med det her!

Badeværelset var dog ok og værelset var da også en kende bedre end det andet- og her er ikke fugtigt. Jeg kan få vejret -og jeg græder ikke. Haha

Jeg gjorde mig klar til messen – kom afsted, og det kostede ik særlig meget med taxaen at komme derhen.

Det er meget anderledes end Fibo. Der er lidt mere ro på – selvom der er mange mennesker. Der er ikke SÅ høj musik, selvom der er musik. Det er faktisk lidt svært at forklare. Men det er som om folk er endnu mere flinke her end på FIBO.

Jeg fik et oversigtkort og afsted med mig. Jeg fandt hurtigt Scitec båsen  – og Ben vinkede til mig, da jeg kom, selvom han stod med fans. Der var en lang kø hen til ham, så jeg stillede mig bare i baggrunden og gloede lidt.

Hende, der arbejde for ham i dag, hilste jeg på og snakkede lidt med.

Ben stod bare smilede og sagde hej og alt det der til sine fans. Der var godt nok mange – og han gav sig tid til dem, der havde spørgsmål osv. Det var nu meget rart at se. For jeg kunne se hos nogle af de andre stjerner rundt omkring, så var der slet ikke tid (de gav sig ikke tid) til at høre på eventuelle spørgsmål fra de ivrige fans. Ikke at jeg blaimer dem, for jeg ville nok slet ik have energi til det, men man skal vel se det som sit job, når man vælger at komme til præcis sådan noget her, tænker jeg.

Jeg gik et par runder, fik købt en trøje og en lille blender bottle i grøn og vigtigst af alt – min ærte scitec protein! KÆFT den smager godt! Det er helt sygt! Jeg elsker den! Whey – gå hjem og vug. Det her er the shit.

Jeg kom tilbage igen og Ben spurgte om vi skulle tage et billede – og så sagde jeg ”ja ja jeg venter lige til køen er slut” Så sagde han bare ”Den slutter altså ikke” – og det havde han ret i.

Så jeg fik lige taget et par billeder med ham, hvor han stod på tæer. HAHA.

De er enormt søde i Scitec båsen og smiler og er venlige. Men det synes jeg faktisk de alle sammen er, så længe man selv møder dem med et smil. Jeg fik taget en del billeder af forskellige mennesker og set det hele af messen.

Jeg kan TIL STADIGHED undre mig over, hvor SVÆRT det er at lave fedt træningstøj, som sidder godt. Jeg prøvede 500 par bukser, 100 toppe og 400 bluser – (arj – men tæt på) – det sad alt sammen fucked up! Jeg ved godt jeg har en lang krop, non-booty og alt det der MEN for helvede!
SKAL bukserne være syet så man enten får lang fi_ _ _  , eller camel-toe eller underlig flad numse, eller ekstra numse eller være for løse i knæene eller underlige i stoffet eller dårlige i syningerne, eller sidde stramt i sidedellerne? Og skal toppene være HELT korte og helt u-nedringede, så man ligner man har taget sin lillesøsters top på? Og skal ”pat-toppene” sidde og PRESSE brysterne IND i ribbene? Jeg forstår det ikke! Laver fanme snart min egen tøj linie! I ordentlig kvalitet og noget der kan sidde på lange og korte piger og som er funktionelt og holder! Det er for sygt at en HEL messe havde ÉN bluse jeg gad kaste penge efter og ellers var der intet andet! Det er vildt! ELSKER mine betterbodies pattoppe! Elsker dem! Køb din på www.bodyoutlet.net hvis du ikke har gjort det. De er ALLE pengene værd!

Jeg var helt kvæstet efter nogle timer, så jeg gik over og sagde farvel til Ben – jeg skal møde i morgen 10.30

Da jeg kom hjem på hotellet skulle jeg lige hvile min stakkels krop (godt jeg havde husket alt medicin) – og så tog jeg til træning her på hotellet. GÆT HVAD DER ER OPPE I TRÆNINGSRUMMET! … gulvtæpper! Hahahaha det er sygt !

Nu skal jeg i seng

Jeg har ikke en adapter til min computer, men håber på at få fat i en, så jeg kan skrive igen i morgen :)

Tak fordi du læste med.

Jeg er så glad for at være her! Det er jeg virkelig. Det er det hele værd. Også trods tudemarie tidligere på dagen!